Blog

Instagram Live: Perfektní místo pro online koncert

Instagram Live: Perfektní místo pro online koncert

13.12.2017 Marek Košulič pro marketingové účely

Streamování není jen pro teenagery. Chcete-li vyzkoušet něco zajímavého a udělat radost vašim fanouškům, uspořádejte živé vystoupení na Instagramu. O tom, že budovat si vlastní Instagram má smysl i pro muzikanty, jsme psali na blogu už dříve. Dokonce jsme ho zařadili mezi pět…

Přečíst celý článek
Co všechno zahrnuje výroba cédéčka? 19 zásadních kroků

Co všechno zahrnuje výroba cédéčka? 19 zásadních kroků

11.12.2017 Marek Košulič pro marketingové účely

Když si u nás necháte vylisovat cédéčko, uděláme maximum, abyste s ním měli co nejméně starostí. Přitom dbáme na maximální pečlivost. Prozradíme vám proto, co předchází telefonátu od kurýra, že vám veze domů krabici plnou ve fólii zabalených cédéček s vaší tvorbou.   1.…

Přečíst celý článek
Hudební obsah a estetika obalu musí souznít, říká cimbalista Dalibor Štrunc

Hudební obsah a estetika obalu musí souznít, říká cimbalista Dalibor Štrunc

29.11.2017 Marek Košulič pro marketingové účely

Patří k nejuznávanějším hráčům na cimbál v Česku. Podílel se na vzniku desítek alb, vyučuje na brněnské konzervatoři a má zkušenosti nejen s hraním, ale i výrobou a distribucí hudby. A zejména o tom je náš rozhovor. Na čem všem se při vydávání alba podílíte? Staráte se jen o…

Přečíst celý článek
Výroba cédéčka za pár korun: Stojí to za to?

Výroba cédéčka za pár korun: Stojí to za to?

23.11.2017 Marek Košulič pro marketingové účely

Narazili jste na extrémně výhodnou nabídku výroby alba? Buďte obezřetní. Může se stát, že za ušetřených pár korun dostanete cédéčko, které přeskakuje, za pár let přestane fungovat nebo je zabalené v bookletu s podivnými barvami a v laciné krabičce, co nic nevydrží.   …

Přečíst celý článek
7 tipů, jak získat odběratele na Spotify

7 tipů, jak získat odběratele na Spotify

16.11.2017 Marek Košulič pro marketingové účely

 Na internetu v tuto chvíli nenajdete lepší místo, kde šířit svou hudební tvorbu, než na Spotify. Chcete se zde prosadit? Připravili jsme pro vás několik osvědčených rad, na něž muzikanti často zapomínají. 1. Vytvořte playlisty s vaší hudbou Sestavili jste parádní…

Přečíst celý článek
Spotify pro umělce se vyplatí! Víte proč?

Spotify pro umělce se vyplatí! Víte proč?

10.11.2017 Marek Košulič pro marketingové účely

Znáte službu Spotify for Artists? Pokud ne, přečtěte si náš článek a hned, jak ho dočtete, si na ní založte účet! Získáte šanci dostat se do prominentních playlistů a navíc obdržíte spoustu informací o tom, kdo vaši hudbu poslouchá. Máte muzikantský účet na Spotify a chcete zde…

Přečíst celý článek
Promujeme hudbu na sociálních sítích III.: Má smysl LinkedIn?

Promujeme hudbu na sociálních sítích III.: Má smysl LinkedIn?

2.11.2017 Marek Košulič pro marketingové účely

S odpovědí vás nebudeme dlouho napínat: Má! Pokud si říkáte, že sociální síť LinkedIn je hlavně pro byznysmeny, vyvedeme vás z omylu. Ve spoustě situací se účet zde může hodit i hudebníkovi. A možná, že právě vaše kapela do jedné z nich patří. Účet na LinkedIn vás může v prvé…

Přečíst celý článek
Jak připravit CD master? Část II. Zvládnete to i doma!

Jak připravit CD master? Část II. Zvládnete to i doma!

26.10.2017 Marek Košulič pro marketingové účely

Pokud chcete vyrobit cédéčko, je třeba začít masterem. Abyste ho ale nemuseli posílat výrobci poštou a nervovat se, že se na cestě poškrábe, zlomí nebo ztratí, můžete klidně vytvořit master v digitální formě. Jak na to? Bez problému. Master je cédéčko, z něhož vzniknou všechny…

Přečíst celý článek